Para tetamu yang dihormati sekalian...

Salam sayang,

Ini adalah kali pertama saya menulis didalam blog yang tidak seberapa ini. Apalah sangat blog saya ini jika dibandingkan dengan beaders yg telah lama berkecimpung dalam bidang manik ini. Namun, dengan adanya semangat dan minat yang tinggi dalam diri saya, maka lahirlah blog http://beadsfairy.blogspot.com ini.

Selamat datang dan selamat membaca kepada sesiapa saja yg datang menjengah ke blog saya ini. Diharap anda semua dapat meninggalkan komen/pendapat(samada negatif/positif) agar saya dapat membaiki segala kesilapan.

Ternyata yang baik itu datangnya daripada Allah, dan yang buruk itu dari saya......

DEAR GUESTS...

This is my first time writing in this simple blog. My blog is considered as very ‘young’ as compared to other beaders who have long been in this area. However, with high spirit and enthusiasm, the blog http://beadsfairy.blogspot.com was born.

A warm welcome and happy reading to anyone who is new to this blog. I encourage you to leave comments / opinions (either negative / positive) so that I can improve further.

All the good comes from Allah, and the bad from my own weaknesses......

Monday, March 14, 2011

Patience in beading...

Salam kembali pada semua...
 Saya paparkan satu lagi baju kepunyaan pelanggan untuk entri kali ini.

Welcome back everyone...
This time my entry shows another design on one of my customer's clothes.

Jahitan manik di bahagian dada yang dihiasi dengan batu intan...
Beadwork design on the chest sown with gemstone...


Urat-urat daun yang mmg mengambil masa dan kesabaran yang tinggi...
Sewing the leave veins are really time-consuming and demands a lot of patience...



Dipaparkan sebahagian daripada daun yang dijahit dengan teliti.
Shown above are some of the carefully-sown leaves.


Jahitan manik dihujung lengan
Beadwork design on the hands


Keseluruhan rekaan....
The overall design...

Sekian saja untuk kali ini.... Moga kita bertemu lagi di entri yang akan datang.....

That's all for this time.... See you soon in the next entry....

No comments: